Om A4 Job

A4 Job - bringer dig videre


Hvis I søger en ny kollega til et stats-, forbunds-, kommunalt- eller organisations job, så er A4 Job det rigtige sted for jer. 


Vi eksponerer jeres jobopslag på tværs af A4 Mediers nicher, i vores nyhedsbreve og på sociale medier. Med en jobopslag på A4 Job rammer I en målgruppe af arbejdsmarkeds professionelle. Fra faglige tillidsrepræsentanter, politiske og administrative beslutningstagere, forhandlere på overenskomstområdet til andre interessenter, der går op i et organiseret arbejdsmarked og interesserer sig for arbejdslivet og arbejdsmiljø. 


A4 Medier driver en række nichemedier om og for interessenter inden for det danske arbejdsmarked. På A4 Arbejdsliv dækker vi det organiserede danske arbejdsmarked, på A4 Arbejdsmiljø har vi fokus på det danske arbejdsmiljø og i vores kommende niche A4 Overenskomst, går vi i dybden med overenskomster og aftaler på det danske arbejdsmarked.


Vi leverer arbejdsmarkeds journalistisk om det der foregår gennem nyheder, debat, analyser og tendenser. Vi har fokus på et organiseret arbejdsmarked og at lønmodtagere kan se deres hverdag skildret. 


Vi tilbyder:

  • Publicering af jobopslag på forsiden af A4 Job med logo og tekst
  • At være med i A4 Morgen og øvrige relevante nyhedsbreve
  • Opslag på A4 Jobs LinkedIn


Vil du høre mere om mulighederne for at få dit jobopslag på A4 Job?

Kontakt 

Heidi Franke
Key Account Manager

[email protected]

+45 31 58 84 04


De tørre tal


Trafik
Tallene er gennemsnittet for vores fem sider fra A4 Arbejdsliv, A4 Arbejdsmiljø A4 Overenskomst, A4 Beskæftigelse og A4 Nu.

  • Månedlige antal brugere: 250.000
  • Unikke sidevisninger om måneden: 2,6 mio
  • Antal sessioner pr bruger i gennemsnit: 1,9


Nyhedsbreve

  • A4 Morgen: 25.000 abonnenter
  • A4 Weekend: 1000 abonnenter
  • A4 Arbejdsmiljø: 1800 abonnenter

- Alle med en åbningsprocent over 35%.

Brugerne
Tallene er gennemsnittet for vores fem sider fra A4 Arbejdsliv, A4 Arbejdsmiljø A4 Overenskomst, A4 Beskæftigelse og A4 Nu.
Al data via Google Analytics.

Fordeling i forhold til køn:

  • 60,4%: Mænd
  • 39,6%: Kvinder

Brugernes geografiske placering:

  • 44,3%: Hovedstaden
  • 20,2%: Midtjylland og Fyn
  • 16,7%: Syddanmark
  • 9,9%: Øvrige Sjælland
  • 8,8%: Region Nordjylland